اطلاعات دوره
یادگیری ساده و سریع php با مثال عملی بازی دوز تحت وب – سری پیشرفته - پیشرفته
مسیر آموزشی

یادگیری ساده و سریع php با مثال عملی بازی دوز تحت وب – سری پیشرفته - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری ساده و سریع php با مطرح کردن مثال عملی بازی دوز تحت وب – سری پیشرفته-با دانلود رایگانبه زبان فارسی اگر سلسله آموزش‌های من رو دنبال کرده باشید؛ الان بعد از یادگیری دوره های آموزشی "یادگیری ساده و سریع HTML5 و CSS3" و "یادگیری ساده و سریع php – سری مقدماتی" نوبت میرسه به اینکه این مفاهیم را در یک برنامه واقعی پیاده سازی کنیم. در این دوره آموزشی من یک تمرین مطرح کرده ام، با عنوان طراحی و پیاده سازی بازی دوز تحت وب که مرحله به مرحله از ظاهر تا منطق اقدام به طراحی این بازی می کنیم و مسائل مطرح شده را حین طراحی به شما آموزش می دهم. در این دوره آموزشی، در 30 به صورت پیشرفته به بررسی کامل زبان برنامه نویسی پی‌ اچ‌ پی (php) می پردازم و بازی دوز رو به طور کامل و با توضیح و تفضیل به عنوان یک مثال عملی حل می کنم.
دوره یادگیری ساده و سریع php با مثال عملی بازی دوز تحت وب – سری پیشرفته - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جواد عوض زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره یادگیری ساده و سریع php با مثال عملی بازی دوز تحت وب – سری پیشرفته - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی رضایی

بستگی داره با چه هدفی این آموزش رو ببینی.برای آموزش اولیه یا درک مفاهیم کلی زیاد جالب نیست کلا بازی ایده جالبی نیست برای آموزش اولیه php . ولی در کل بابت زحمتی که کشیدن تشکر میکنم ازشون

علی اسپنانی

خوب بود

یو صم

یک آموزش خوب و روان و ساده در این حال با جزییات و دقت بالا

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی