اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویدیویی ساخت جدول در html با قابلیت مرتب سازی (دوبله از لیندا)
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی ساخت جدول در html با قابلیت مرتب سازی (دوبله از لیندا)

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو های آموزشی ساخت جدول در html را یاد می گیرید و با استفاده از جی‌کوئری قابلیت مرتب سازی به جدول در html می دهید.-با دانلود آموزش جدول هایی که با استفاده از html ایجاد میشن ، لزوما نباید بصورت ایستا و استاتیک باشند، در این دوره ویدیویی ساخت جدول در html را  یادبگیرید و آموزش ببینید چطور جدول را طوری تغییر بدهید که کاربر بتواند بر اساس دسته بندی های مختلف آن ها را تغییر بدهد. “کریس کانورس” مدرس معروف در زمینه طراحی وب ، با استفاده از جی کوئری، سازنده پلاگین tablesorter، تنها با نوشتن یک خط کد، به شما یاد می دهد چه طوری جداول تعاملی در html ایجاد کنید که قابلیت مرتب سازی داشته باشند. 
دوره آموزش ویدیویی ساخت جدول در html با قابلیت مرتب سازی (دوبله از لیندا) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ایران یادگیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی ساخت جدول در html با قابلیت مرتب سازی (دوبله از لیندا) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نیلوفر دلیرنیا

عالی بود

الهام کرامتی

ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی