اطلاعات دوره
فیلم آموزش نرم افزار ePageCreator (ساخت کتاب اندرویدی) - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم آموزش نرم افزار ePageCreator (ساخت کتاب اندرویدی) - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی نحوه کار با برنامه ePageCreator را به شما آموزش می دهم که برای ساخت کتاب اندرویدی و صفحات اینترنتی کاربرد دارد-با دانلود رایگان در این فیلم آموزشی با آموزش نحوه کار و قابلیت های نرم افزار ePageCreator را به شما آموزش می دهم، ePageCreator یک نرم افزار حرفه ای برای ساخت Flipbook می باشد. Flip Book نوعی کتاب الکترونیکی است که حاوی محتوای چندرسانه ای مانند صدا، فیلم، فلش و انیمیشن می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید فایل های PDF و عکس هایتان را به کتاب های الکترونیکی چند رسانه ای و صفحات دیجیتالی تبدیل کنید به صورت فایل های فلش، HTML5 ،ePub ،Mobi ،EXE و Zip بر روی وب سایت ها، هارد، CD/DVD، USB و email منتشر یا ذخیره نمایید. همچنین این نرم افزار قابلیت ایجاد کتاب ها به صورت فایل HTML5 برای موبایل ها و دیگر دستگاه های قابل حمل دارد مانند iphone ،ipad ،ipod و تلفن ها و تبلت ها با سیستم عامل اندروید را دارد. که در این دوره آموزشی هم نحوه خروجی گرفتن کتاب الکرونیک برای اندروید را هم به شما آموزش می دهم. امیدوارم که دوره آموزشی خوبی باشد.
دوره فیلم آموزش نرم افزار ePageCreator (ساخت کتاب اندرویدی) - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش نرم افزار ePageCreator (ساخت کتاب اندرویدی) - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مصطفی شیرازی

عالیییی

میم دال

سلام کیفیت ظبط و مطالب گفته شده خوب بود حداقل برای من کمک کننده بود.

mahdi javidpur

خیلی مفید بود ولی همه چیز رو نگفت

Saeed

عالی .... دمتون گرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی