اطلاعات دوره
آموزش ویدیویی گام به گام  راه اندازی یک وب سایت در کمتر از 1 ساعت
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی گام به گام راه اندازی یک وب سایت در کمتر از 1 ساعت

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی ویدیویی به صورت قدم به قدم نحوه طراحی، ساخت و راه اندازی وب سایت را برای شما در کمتر از یک ساعت شرح می دهیم و سایت را در یک هاست بالا بیاوریم در این آموزش ویدیویی تک قسمتی قصددارم نحوه راه اندازی یک سایت را بر روی یک هاست توضیح بدهم. در صورتی که به دنبال یک راهنمای مختصر در عین حال کامل هستید، این دوره آموزشی ویدیویی به شما کمک می کند تا به صورت گام به گام و ساده وب سایت مورد نظر خودتان را در کمتر از یک ساعت راه اندازی کنید. همچنین می توایند برای یادگیری مطالب بیشتر این مقاله مرتبط "تمام آنچه برای بالاآوردن سایت(site set up) باید بدانید" را نیز مطالعه کنید.
دوره آموزش ویدیویی گام به گام راه اندازی یک وب سایت در کمتر از 1 ساعت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیرحسین جواهری کیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی گام به گام راه اندازی یک وب سایت در کمتر از 1 ساعت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی