اطلاعات دوره
نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس روی هاست در cpanel
مسیر آموزشی

نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس روی هاست در cpanel

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تو این آموزش به شما نصب وردپرس رو روی هاست سی پنل یادتون میدم.-با دانلود رایگان آموزش تو این ودیو به شما دوستان طریقه نصب وردپرس رو یاد میدم بصورت دستی. توجه داشته باشید قبل از انجام این کار باید دیتابیس بسازید واسش که تو ویدیو قبل آموزشش رو بهتون دادم :)  آموزش ساخت دیتابیس برای راه اندازی سایت وردپرسی در هاست
دوره نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس روی هاست در cpanel دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس روی هاست در cpanel را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی