اطلاعات دوره
آموزش تولید محتوا با موبایل
مسیر آموزشی

آموزش تولید محتوا با موبایل

96,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 96,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش تولید محتوا با موبایل قصد داریم در بیش از4 ساعت به معرفی و آموزش کار با ابزارها و برنامه های تولید محتوا با موبایل برای شبکه های اجتماعی بپردازیم. دوره تولید محتوا با موبایل، یک دوره کامل جهت ساخت تصاویر جذاب، ویرایش تصاویر و ساخت ویدیوهای خلاقانه است که تولید محتوا با موبایل را از مقدماتی تا پیشرفته خواهید آموخت. ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا این امکان وجود دارد که با موبایل و بدون استفاده از ابزارهای گران قیمت بتوانیم محتواهای جذاب بسازیم؟ کاملاً مشخص است که این کار انجام شدنی می باشد و با موبایل می توانیم بهترین نوع محتوا را بسازیم و منتشر کنیم. با استفاده از تولید محتوا با موبایل حتی می توانیم درآمد بسیار زیادی هم کسب کنیم! کسب درآمد از طریق تولید محتوا با موبایل، راه های مختلفی دارد: ساده ترین راه ممکن ادمین شدن می باشد. کار با اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی را همه ی ما بلد هستیم، ولی یک مورد را هر کسی بلد نیست و قرار است شما در این دوره آن را آموزش ببینید. آن کار چیست؟ «محتوایی تولید کنید که منجر به کسب درآمد شود!»
دوره آموزش تولید محتوا با موبایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهران محمدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 96,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تولید محتوا با موبایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی جاویدفر

با تشکر

arash pourjabbar

بسیار مفید و مدرس هم تسلط کافی بر موضوع داشتند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی