اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار حسابداری هلو - ویژه بازار کار - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار حسابداری هلو - ویژه بازار کار - پیشرفته

77,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 77,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش نرم افزار حسابداری هلو قصد داریم در کوتاه ترین زمان ممکن (190 دقیقه) به آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو ویژه بازار کار به صورت کامل بپردازیم. در دوره آموزش نرم افزار حسابداری هلو تمامی سوالات و نیازهای یک حسابدار را درباره نرم افزار حسابداری هلو برطرف می سازیم و پس از استفاده از این دوره می توانید بر تمامی بخش های (اعم از محیط اول دوره و محیط طی دوره) نرم افزار هلو مسلط شوید. آنچه در دوره آموزش نرم افزار هلو ویژه بازار کار بیان می شود:
دوره آموزش نرم افزار حسابداری هلو - ویژه بازار کار - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد ذبیحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 77,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار حسابداری هلو - ویژه بازار کار - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اصغر بیالی

آموزش خوبی بود ولی خیلی جامع نبود

dash mahdi

با تشکر

پویا پسوه ای

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی