اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول حسابداری 2
مسیر آموزشی

آموزش اصول حسابداری 2

210,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 210,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره آموزش اصول حسابداری 2 در 13 ساعت به مباحث مهم از جمله حسابداری شرکت های تضامنی، سهامی، حقوق و دستمزد و صورت مغایرت بانکی و ... خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید اصول حسابداری 2 یکی از دروس تخصصی مهم رشته حسابداری است. در دوره آموزش اصول حسابداری 2 طی 9 جلسه در 13 ساعت مباحث اصول حسابداری 2 را بصورت کاملاً ساده و کاربردی برای دانشجویان ارائه می کنیم تا با گذراندن این دوره بتوانند با نمره بالا این درس را پاس و از همه مهمتر مباحث مهم اصول حسابداری را بطور اصولی یاد بگیرند. آنچه در دوره آموزش اصول حسابداری 2 بیان می شود:
دوره آموزش اصول حسابداری 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نادر نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 210,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول حسابداری 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

armina

واقعا عالی بود

نیما کریمیان

این دفعه دومی هستش که از این آموزشها استفاده کردم و مثل دفعه قبلی از آموزشهای استاد نوروزی بسیار راضی بودم.

کیوان علیالی

خیلی ممنونم استاد عمر با عزت از خداوند منان برایتان خواستارم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی