اطلاعات دوره
آموزش الزامات اساسی یک سایت آموزشی پرفروش
مسیر آموزشی

آموزش الزامات اساسی یک سایت آموزشی پرفروش

82,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 82,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزش الزامات اساسی یک سایت آموزشی پرفروش، خواهیم گفت که یک سایت که با هدف آموزش و مشاوره ایجاد می شود چه مواردی را باید دارا باشد. اگر یک سایت آموزشی دارید یعنی سایتی که هدف آن فروش خدمات، محصولات آموزشی و مشاوره ایی است حتما این دوره را مشاهده نماید. الزاماتی برای یک سایت آموزشی وجود دارد که اگر رعایت نشود آن سایت کاربرد و کارایی کافی را ندارد. شاید بپرسید سایت آموزشی با یک سایتی که لوازم خانگی می فروشد یا یک سایتی که در مورد ورزش و اخبار ورزشی است چه فرقی می کند؟ هر کدام از این ها استراتژی های متفاوتی دارد اینکه چیدمان اجزای آن چگونه باشد، منو‌ها چگونه باشد، این ها همه با هم متفاوت است. در این فیلم آموزشی یک ساعته کل استراتژی ها و تاکتیک های مورد نیاز برای اینکه سایت یک موسسه یا یک فردی که کار و هدف آن آموزش است چه اجزایی را داشته باشد و هر جزء چه ارتباطی دارد را توضیح داده ایم. این قول را به شما می دهیم که اگر مواردی که در این فیلم یک ساعته گفته شده است را انجام دهید، فروش سایت شما حداقل دو یا سه برابر می شود پس این محصول آموزشی را تهیه کنید.
دوره آموزش الزامات اساسی یک سایت آموزشی پرفروش دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 82,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الزامات اساسی یک سایت آموزشی پرفروش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

walls عرفان

مطالب بسیار کلی و سطحی که به صورت رایگان هم در همه سطح اینترنت قابل دسترسی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی