اطلاعات دوره
صندوق سرمایه گذاری چیست ؟
مسیر آموزشی

صندوق سرمایه گذاری چیست ؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش صندوق سرمایه گذاری چیست به معرفی صندوق سرمایه گذاری و مواردی که قبل از سرمایه گذاری در یک صندوق توجه کنیم مثل بتا صندوق، ارزش NAV و ... بررسی می کنیم سلام دوستا امیدوارم حالتون خوب باشد، در این ویدیو می خواهم در رابطه با صندوق های سرمایه گذاری صحبت کنم. در این آموزش در خصوص مباحثی از قبیل پیدا کردن و شناسایی صندوق های سرمایه گذاری، معرفی بتا صندوق سرمایه گذاری، مقایسه ارزش صندوق سرمایه گذاری با NAV صندوق، عمر صندوق سرمایه گذاری و ... را بررسی می کنیم. "صندوق سرمایه گذاری چیست ؟" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره صندوق سرمایه گذاری چیست ؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا کریمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره صندوق سرمایه گذاری چیست ؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی