اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حسابداری پیشرفته 2 - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش حسابداری پیشرفته 2 - پیشرفته

262,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 262,500 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره آموزش حسابداری پیشرفته 2 قصد داریم در 13 ساعت به مباحث حسابداری پیشرفته 2، نحوه تهیه صورت های مالی تلفیقی بطور کاربردی بپردازیم. با توجه به این که درس حسابداری پیشرفته 2 یکی از دروس مهم رشته حسابداریست و یک پشتوانه علمی برای حسابدار محسوب می شود و از طرفی دیگر، رشته حسابداری در تمام مشاغل کاربرد دارد. آموزش افرادی متخصص و حرفه ای در این زمینه بسیار کارآمد و همراه با فرصت های شغلی مناسب برای افراد است. در این دوره سرفصل های حسابداری پیشرفته 2 از جمله حسابداری ترکیب تجاری، نحوه تهیه صورت های مالی تلفیقی و ... به صورت کامل آموزش داده خواهد شد. آنچه در دوره آموزش حسابداری پیشرفته 2 بیان می شود:
دوره آموزش حسابداری پیشرفته 2 - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نادر نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 262,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسابداری پیشرفته 2 - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Shayan sheyda

عالییییی

امیر عباس

خوب بود درس تحقیق در عملیات هم تدریس کنید تا بتونیم از دانش شما بهره ببریم

مریم بخشی

بدون متن

سپهر علیپور

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی