اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار تقویم محتوا چیست ؟ - متوسط
مسیر آموزشی

وبینار تقویم محتوا چیست ؟ - متوسط

57,750 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 57,750 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو وبینار تقویم محتوا قصد داریم به آموزش دلایل تدوین تقویم محتوا و روش های ایجاد آن و همچنین ایجاد یک سیستم بسیار قوی برای پایبندی مستمر به آن بپردازیم. نوشتن تقویم تولید محتوا کار سختی نیست ولی کار سخت ایجاد یک سیستم قوی است که به اجرای آن پایبند باشیم. در این وبینار بیشتر بخش دوم را پوشش می دهیم. تقویم محتوا چیست؟بازاریابی محتوایی یک امر واجب در دنیای بازاریابی امروز است و تقویم محتوا برنامه اجرایی و عملیاتی برای پیشبرد این امر مهم است. تقویم محتوایی یک برنامه عملی برای تولید کنندگان محتواست که مشخص می کند چه محتوایی با چه قالبی (متن، صوت یا فیلم) در چه رسانه ای منتشر شود.
دوره وبینار تقویم محتوا چیست ؟ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 57,750 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تقویم محتوا چیست ؟ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد بهرامی

با تشکر

آرش خانی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی