اطلاعات دوره
آموزش بازاریابی محتوا - کاربرد محتوا در روابط عمومی کسب و کار
مسیر آموزشی

آموزش بازاریابی محتوا - کاربرد محتوا در روابط عمومی کسب و کار

26,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 26,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش بازاریابی محتوا در کمترین زمان ممکن با قسمت های مختلف کاربرد محتوا در روابط عمومی کسب و کار و بازاریابی محتوا آشنا می شوید. بازاریابی محتوا یکی از مهم ترین قدم ها در برند سازی و جذب بهتر مخاطب است. در دوره بازاریابی محتوا متخصص روابط عمومی، خانم اندریا هالند نحوه انتشار یک محتوا در یک رسانه مناسب کسب و کار شما را آموزش می دهد. با این آموزش شما با روش ها و تکنیک های کاربردی جهت تولید محتوای مناسب، پیدا کردن رسانه مرتبط و انتشار این محتوا در نشریات مناسب با کسب و کارتان آشنا می شوید. در این دوره قصد داریم تا به شما بگوییم که چطور باید محتوای خود را منتشر کنید تا باعث افزایش اعتبار شما در فضای کسب و کارتان شود. راه هایی را خواهیم گفت که موفقیت شما در بلند مدت را تضمین می کند. سعی شده است در این دوره کمتر سراغ مفاهیم تئوری برویم و بیشتر روی آشنایی با مهارت ها و روش های کاربردی تمرکز کرده ایم.
دوره آموزش بازاریابی محتوا - کاربرد محتوا در روابط عمومی کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ویده‌آل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 26,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازاریابی محتوا - کاربرد محتوا در روابط عمومی کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

fateme dehghani

خوب و مفهومی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی