اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش نصب و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره آموزش نصب و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری - مقدماتی

150,150 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 150,150 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش نصب و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری قصد داریم بصورت مقدماتی به بررسی نحوه نصب و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری بپردازیم. در این دوره مقدماتی ابتدا به معرفی قطعات تشکیل دهنده پکیج شوفاژ دیواری خواهیم پرداخت و سپس آن ها را بررسی می کنیم. این دوره می تواند برای افرادی که قصد دارند وارد این حرفه شوند بسیار مفید باشد زیرا با مباحث مقدماتی آشنا می شوند و اطلاعات لازم برای شروع کار را کسب خواهند کرد. علاوه بر معرفی قطعات کلیه نکات مهم برای نصب پکیج شوفاژ دیواری با توجه به استاندراد ها بیان می شود. اینکه چطور متناسب با محیط نوع پکیچ را انتخاب کنیم، نصب صحیح لوله و انتخاب آن ها، نکات ایمنی در هنگام نصب و ... بصورت تخصصی و کاربردی شرح داده خواهد شد. آنچه در دوره آموزش نصب و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری بیان می شود:
دوره دوره آموزش نصب و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط صمد باقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 150,150 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش نصب و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Ardabil

با تشکر

سعید کرمانی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی