اطلاعات دوره
پکیج جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی اشکان - دوره Special سطح پایه - مقدماتی
مسیر آموزشی

پکیج جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی اشکان - دوره Special سطح پایه - مقدماتی

357,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 357,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پکیج جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی اشکان، گرامر و مکالمه را در 9 ساعت در کنار هم آموزش می دهد و با ارائه دقیق تمرین ها شما را در مسیر آموزش زبان هدایت می کند. درود و عرض ادب خدمت تک تک شما لیمونادی های عزیز با آموزش زبان انگلیسی اشکان در خدمت شما هستیم. مستقیم به اصل مطلب می پردازیم و سوالاتی که در این مدت دانشجویان عزیز از ما داشته اند را پاسخ می دهیم. پکیج جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی اشکان شامل چیست؟
دوره پکیج جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی اشکان - دوره Special سطح پایه - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اشکان حامدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 357,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی اشکان - دوره Special سطح پایه - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Mohammad

آموزش خوبه فقط من کتابی ندیدم برای دانلود. قرار بود کتاب PDF داشته باشه این دوره

وحید کرمزاده کرمزاده

tashakooooooor ostad

مهدی توفیقی

عالی

منصور قهرمانی

یکی از بهترین پکیج هایی که تا به حال در آن شرکت کردم

Bahar

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی