اطلاعات دوره
پکیج جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی - دوره Special سطح فوق پیشرفته - پیشرفته
مسیر آموزشی

پکیج جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی - دوره Special سطح فوق پیشرفته - پیشرفته

455,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 455,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش چهارم از پکیج Special سطح فوق پیشرفته آموزش جامع گرامر زبان انگلیسی در 6 ساعت به طور جامع با مهمترین بخش های گرامر و مکالمه زبان انگلیسی آشنا می شوید. بخش چهارم پکیج آموزش جامع گرامر زبان انگلیسی مرحله ای است که با آموزش این دوره به پیشرفته ترین ساختارهای گرامری تسلط حرفه ایی پیدا می کنید تا ترجمه و مکالمه خوبی را داشته باشید. در این پکیج به مبحث آموزش گرامر و مکالمه در سطح فوق پیشرفته پرداخت می شود. در پکیج آموزش گرامر انگلیسی سطح فوق پیشرفته 5 سرفصل کلی به همراه 20 قسمت گرامر زبان انگلیسی را آموزش می بینید که شما قادر خواهید بود به راحتی در سطح فوق پیشرفته ساختارهای گرامری تسلط پیدا کنید. آنچه در پکیج آموزش جامع گرامر زبان انگلیسی - پکیج Special سطح فوق پیشرفته بیان می شود:
دوره پکیج جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی - دوره Special سطح فوق پیشرفته - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اشکان حامدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 455,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی - دوره Special سطح فوق پیشرفته - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Ehsanazizi

عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی