اطلاعات دوره
تکنیک های مذاکره فروش حرفه ای به سبک فیلم سیاوش - متوسط
مسیر آموزشی

تکنیک های مذاکره فروش حرفه ای به سبک فیلم سیاوش - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره تکنیک های فروش و آموزش فروش حرفه ای به تحلیل بخشی از فیلم سیاوش خواهیم پرداخت که در خصوص فروش و فروشندگی یک انگیزه و دید خوب به شما ارائه می دهد. در دوره آموزش فروش حرفه ای بخشی از فیلم سیاوش را بررسی و تحلیل خواهیم کرد و ارتباطی که بین آن با فروش و فرشندگی وجود دارد را بیان می کنیم این دوره می تواند به بهترین نحوه ممکن انگیزه و دید شما را تغییر دهد. در این دوره به این سوال پاسخ خواهیم داد، قیمت یک فروشنده خوب چند است؟ یک مذاکره کننده خوب باید از روش و تکنیک های مناسب در زمان مناسب استفاده کند تا به هدفش که همان فروش است برسد. همچنین برای رسید به هدف خود و گرفتن نتیجه مطلوب باید برخواسته خود پافشاری کند که به آن "تکنیک سی دی خش دار "می گویند که یکی از تکنیک های فروش می باشد.
دوره تکنیک های مذاکره فروش حرفه ای به سبک فیلم سیاوش - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فربد طهرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تکنیک های مذاکره فروش حرفه ای به سبک فیلم سیاوش - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دلشاد شاداب

واقعا به همچین آموزشی نیاز داشتم ، ممنونم ازتون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی