اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش 10 اپلیکیشن کاربردی برای تولید محتوا با موبایل
مسیر آموزشی

آموزش 10 اپلیکیشن کاربردی برای تولید محتوا با موبایل

65,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 65,100 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش تولید محتوا با موبایل در 5 ساعت ویدیو آموزشی به آموزش ادیت و تولید محتوا با 10 اپلیکیشن کاربردی برای تولید محتوا با موبایل خواهیم پرداخت. در دوره آموزش تولید محتوا با موبایل قصد داریم به ابزار تولید محتوا با گوشی بپردازیم که با استفاده از آن ها می توانید با موبایل به تولید و ادیت محتوا بپردازید. امروزه تولید محتوا با موبایل یکی از موضوعات پرطرفدار و از روش های کسب درآمد و یا افزایش درآمد یک کسب و کار است که با استفاده از آن و ساخت محتوا موثر و مفید می تواند در افزایش فروش و رونق کسب و کار شما موثر باشد. در دوره آموزش تولید محتوا با موبایل چگونگی کار با این نرم افزارها را خواهیم گفت. همانطور که گفتیم به دلیل اینکه افراد، زمان زیادی را با گوشی خود سپری می کنند تاثیر تولید محتوا با آن بیشتر است به همین دلیل اگر تمرکز خود را بر روی تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی بگذارید باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد. آنچه در دوره آموزش 10 اپلیکیشن کاربردی برای تولید محتوا با موبایل بیان می شود:
دوره آموزش 10 اپلیکیشن کاربردی برای تولید محتوا با موبایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط میلاد مهدوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 65,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش 10 اپلیکیشن کاربردی برای تولید محتوا با موبایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نرگس

با تشکر

Amir

خوب بود

محمدامین صباحی

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی