اطلاعات دوره
آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های ایرانی
مسیر آموزشی

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های ایرانی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره رایگان به آموزش نحوه ثبت نام در صرافی های بید ارز و اکسکوینو و همچنین آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های ایرانی خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید این روزها در مورد اصطلاحات و مفاهیم ارزهای دیجیتال و خرید و فروش ارز دیجیتال به واسطه جهش خیره کننده و افزایش تقاضای بسیار صحبت می شود. اما با وجود شهرتی که پیدا کرده اند هنوز برای بسیاری از ما بازار ارزهای دیجیتال و مفاهیم آن ناآشنا و تازه است و کاربرد رمز ارزها را در دنیای امروزه نمی دانیم. در این آموزش نگاهی به برترین صرافی های ایرانی برای تبدیل ریال به ارز دیجیتال و نحوه ثبت نام و خرید و فروش در آن ها از جمله آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی binance خواهیم انداخت. این دوره برای تمامی افرادی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند بسیار مفید است. از آنجایی که ما در تحریم های زیادی هستیم راهی به غیر از چنج تومان با ارزهای دیجتال نداریم. پس همیشه گران تر ارزها را میخریم و ارزان تر میفروشیم چون صرافی های ایرانی واسط بین ما و صرافی خارجی هستند با این حال باید بهترین صرافی ها را انتخاب کنیم چون بعضی از آن ها همیشه نرخ مناسب تری برای خرید و فروش دارند. ممکن است به یکی گران تر فروخت و از دیگری ارزان تر خرید.
دوره آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های ایرانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حامد خالقی اصفهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های ایرانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی