اطلاعات دوره
فیلم وبینار بهینه سازی فرایندهای کسب و کار - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم وبینار بهینه سازی فرایندهای کسب و کار - متوسط

39,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 39,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره وبینار بهینه سازی فرایندهای کسب و کار قصد داریم در بیش از یک ساعت به شناسایی عناصر مضر و بهینه سازی فرایندها در کسب و کار بپردازیم. همانطور که می دانید فرایندهای ترسیم شده برای کسب و کار متناسب با وضع فعلی سازمان است در فیلم وبینار بهینه سازی فرایندهای کسب و کار به دنبال این هستیم که بتوانیم فرایندهای ترسیم شده را بهبود دهیم تا با انجام این کار باعث کاهش هزینه و زمان و تغییر در کیفیت شویم. با بهینه سازی فرایندهای کسب و کار می توانیم عناصر مضر در کسب و کار را شناسایی و با آن ها مقابله کنیم. در حقیقت با درک و بررسی فرایندها که این امر شامل بازبینی ورودی ها، خروجی ها، روش ها، کنترل ها، برنامه ها، داده ها، فن آوری ها و تعاملات آن ها برای تولید نتایج است مجموعه اقدامات برای بهینه سازی محسوب می شود.
دوره فیلم وبینار بهینه سازی فرایندهای کسب و کار - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید احمد دلیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم وبینار بهینه سازی فرایندهای کسب و کار - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی