اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزشی 60 تکنیک موثر برای فروش کالا و خدمات
مسیر آموزشی

دوره آموزشی 60 تکنیک موثر برای فروش کالا و خدمات

173,250 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 173,250 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی ویدیویی مدرس رضا یاوری بیش از 60 تکنیک موثر فروش کالا و خدمات می پردازد تا شما یک فروش الماسی داشته باشید. اگر کسب و کار داری، یا فروشنده‌ای و قصد دارید فروشتان را دو برابر کنید، من رضا یاوری در این دوره آموزشی به شما بیش از 60 تکنیک موثر برای فروش الماسی محصولات و یا خدمات می آموزم تا بتوانید فروشتان را۲ برابر کنید …! یک درس مهم از این دوره را یادبگیریم:
دوره دوره آموزشی 60 تکنیک موثر برای فروش کالا و خدمات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رضا یاوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 173,250 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی 60 تکنیک موثر برای فروش کالا و خدمات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Farzad

عالی

david yadghar

مفید و کاربردی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی