اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش تکنیک های گوش دادن فعال
مسیر آموزشی

دوره آموزش تکنیک های گوش دادن فعال

35,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 35,100 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گوش دادن فعال از لازمه های موفقیت در زندگی و کسب و کار است در دوره آموزش تکنیک های گوش دادن فعال می آموزید چگونه به روی چیزی که دیگران بیان می کند متمرکز شویم. گوش دادن فعال چگونه مهارتی است؟ مهارت گوش ­دادن فعالیک مهارت اکتسابی است که می­تواند با تمرین پرورش یابد. گرچه دست­یابی به این مهارت سخت و پرورش آن نیازمند زمان و صبوری زیادی می­‌باشد.
دوره دوره آموزش تکنیک های گوش دادن فعال دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 35,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش تکنیک های گوش دادن فعال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Maicheal Rahimzade

مفید و کاربردی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی