اطلاعات دوره
چهار ستون اصلی موفقیت کسب و کار - متوسط
مسیر آموزشی

چهار ستون اصلی موفقیت کسب و کار - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره می پردازیم به آموزش چهار ستون اصلی موفقیت شما در کسب و کارتان و اصول اولیه هر کسب و کار و نحوه استفاده از این چهار ستون را بیان خواهیم کرد. در این دوره آموزشی با پایه های موفقیت هر کسب و کار آشنا می شوید و متوجه می شوید علت شکست اکثر کسب و  کارها عدم آشنایی با این آموزش های حیاتی است. در این آموزش چهار ستون حیاتی برای شروع کسب و کار و ادامه آن را بیان خواهیم کرد. اغلب کسب و کارهای ایرانی و نزدیک به 95% از آن ها با اصول اولیه و حیاتی کسب و کار آشنا نیستند. در این دوره رایگان خواهید آموخت که چگونه با استفاده از این چهار ستون، کسب و کارتان را متحول کنید و از رشد آن لذت ببرید. و در پایان این دوره آموزشی، می توانید به سرعت کسب و کارتان را در مسیر درست و رو به موفقیت به حرکت درآورید و از نتایج آن شگفت زده شوید. آنچه در دوره چهار ستون اصلی موفقیت کسب و کار بیان خواهد شد:
دوره چهار ستون اصلی موفقیت کسب و کار - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد بهرامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چهار ستون اصلی موفقیت کسب و کار - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیدرسول عنبرزاده

بدون متن

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی