اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
بلاک چین چیست ؟
مسیر آموزشی

بلاک چین چیست ؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوستان عزیزم سلام امیدوارم حالتون خوب باشه، خیلی از کاربران درباره تکنولوژی بلاک چین سوال داشتند، بنابراین من تصمیم گرفتم در این ویدیو درباره تکنولوژی بلاک چین صحبت کنم و خیلی ساده برای شما مفهوم تکنولوژی بلاک چین را توضیح دهم. به زبان ساده، بلاک چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است. تفاوت آن با سیستم‌های دیگر این است که اطلاعات ذخیره‌شده روی این نوع سیستم، میان همه اعضای یک شبکه به اشتراک گذاشته می‌شود. با استفاده از رمزنگاری و توزیع داده‌ها، امکان هک، حذف و دستکاری اطلاعات ثبت‌شده، تقریباً از بین می‌رود. هر بلاک شامل موارد زیر میباشد:
دوره بلاک چین چیست ؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا کریمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بلاک چین چیست ؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی