اطلاعات دوره
راهکارهای خلق زندگی فوق العاده - دوبله فارسی از لیندا - متوسط
مسیر آموزشی

راهکارهای خلق زندگی فوق العاده - دوبله فارسی از لیندا - متوسط

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سی سی چاپمن (C.C. Chapman) در این دوره آموزشی به شما راهکارهای کلیدی برای خلق یک زندگی فوق العاده و شگفت انگیز به شما آموزش می دهد. گرفتار روزمرگی شده اید؟ نیازی نیست حتماً یک اتفاق زیر و زبرکننده پیش بیاید تا بتوانید زندگی فوق العاده ای را شروع کنید. در این دوره سی سی چپمن، متخصص بازاریابی محتوا و قصه گو، توصیه خودش را برای بردن نهایت استفاده از زندگی با ما درمیان می گذارد. با تماشای این دوره یاد می گیرید چگونه مسیر خود را تعریف کنید و شورای نظارت شخصی خودتان را به وجود بیاورید و همزمان از پس افراد منفی باف و نگرش های منفی هم بربیایید. علاوه براین اهمیت ارتباط برقرار کردن و جشن گرفتن پیروزی ها را درک می کنید و یاد می گیرید چگونه بین کار و زندگی شخصی تان تعادل برقرار کنید و این تعادل را حفظ کنید. علاوه براین سی سی دو مورد از بهترین شگردهای داشتن یک زندگی کامل را هم با ما درمیان می گذارد: همیشه دانشجو ماندن و بخشیدن وآموزش به جامعه. خیلی از افراد دوست دارند که ثروتمندتر شوند یا اینکه شغل بهتر یا روابط شادتری داشته باشند، با وجود امکان پذیر بودن این آرزوها، تمایلی برای صرف وقت و انرژی جهت رسیدن به اهداف خود ندارند. آقای سی سی چاپمن، این روش ها را به مانند نقشه ی مسیر که سریع و مفید است، در کتاب خود به نام «اتفاقات شگفت انگیز رخ خواهندداد» آورده است. مجموعه ویدئویی حاضر با فرمت MP4، شامل محتویات این کتاب و یا به عبارتی خلق زندگی شگفت انگیز ، از زبان خود نویسنده می باشد.
دوره راهکارهای خلق زندگی فوق العاده - دوبله فارسی از لیندا - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط شادن پژواک ناشر کتابهای دیجیتال مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره راهکارهای خلق زندگی فوق العاده - دوبله فارسی از لیندا - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

BAHMAN sani

با تشکر

محمد مهدی افیونیان

عاشق دوبله و استادشم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی