اطلاعات دوره
آموزش سخنرانی و فن بیان برای افزایش جذابیت سخنرانی - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش سخنرانی و فن بیان برای افزایش جذابیت سخنرانی - پیشرفته

18,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 18,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این محصول آموزشی با ایده هایی آشنا خواهید شد که سخنرانی شما را برای دیگران به شدت لذت بخش خواهد کرد چگونه یک سخنرانی خوب و جذاب داشته باشیم ؟ وقتی صحبت از مهارت سخنرانی به میان می‌آید بدون شک یکی از اصلی‌ترین مهارت‌ها، مهارت ایجاد جذابیت سخنرانی است. منظور ما از جذابیت سخنرانی این است که کاری کنیم تا مخاطبان سراسر صحبت ما را با علاقه گوش کنند و نه تنها برای تمام شدنن برنامه لحظه شماری نکنند بلکه اصلاً متوجه تمام شدن زمان کلاس نیز نشوند!
دوره آموزش سخنرانی و فن بیان برای افزایش جذابیت سخنرانی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 18,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سخنرانی و فن بیان برای افزایش جذابیت سخنرانی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی