اطلاعات دوره
کارگاه تخصصی راه اندازی کسب و کار اینترنتی - فروش کالا در دیجی کالا - پیشرفته
مسیر آموزشی

کارگاه تخصصی راه اندازی کسب و کار اینترنتی - فروش کالا در دیجی کالا - پیشرفته

19,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 19,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر همیشه در این فکر بودید که کالاهای خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید در این کارگاه به بررسی شرایط فروش کالا در دیجی کالا و بامیلو می پردازیم.  اگر در حال حاضر شما فروشنده کالایی هستید و احساس می کنید کالای شما در شهرهای دیگر و یا حتی کل کشور عزیزمان ایران خریدار دارد این محصول می تواند مورد استفاده شما باشد چرا که در آن به شما آموزش داده ایم چگونه یک سایت اینترنتی راه اندازی کنید و کالاهای خود را به سراسر کشور عرضه کنید.   اگر همیشه در این فکر بودید که کالاهای خود را به صورت اینترنتی و در کل کشور به فروش برسانید الآن خیلی خیلی به آرزوی خود نزدیک شده اید.
دوره کارگاه تخصصی راه اندازی کسب و کار اینترنتی - فروش کالا در دیجی کالا - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه تخصصی راه اندازی کسب و کار اینترنتی - فروش کالا در دیجی کالا - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Gyg Dgg

Tyy

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی