اطلاعات دوره
دوره آموزش ویدیویی فوت و فن ورود و رشد در بازارکار منابع انسان - متوسط
مسیر آموزشی

دوره آموزش ویدیویی فوت و فن ورود و رشد در بازارکار منابع انسان - متوسط

28,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 28,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی شما با فوت و فن ورود، موانع و چالش های پیش رو آینده شغلی فعالیت ها، حقوق و دست مزد و رشد و پیشرفت در بازارکار منابع انسانی آشنا می شوید در این فیلم آموزشی مباحث زیر مطرح خواهد شد: ۱. شرایط بازار کار منابع انسانی در کشور ایران۲. مهارت‌های لازم برای ورود به این حوزه کاری۳. انواع فعالیت‌هایی که در واحد منابع انسانی انجام می‌شود۴. تفاوت حوزه‌های کاری اداری و منابع انسانی۵. روش‌های جستجوی کلیه فرصت‌های شغلی در زمینه مدیریت منابع انسانی۶. معرفی منابع مورد نیاز برای افزایش توانمندی در این حوزه (کتاب، سایت و سایر ابزار آموزشی)۷. معرفی سازمان‌های برتر در حوزه منابع انسانی و روش ارزیابی یک سازمان قبل از ورود۸. سوالات متداول مصاحبه‌های استخدامی در حوزه منابع انسانی۹. میزان حقوق و درآمد کارشناسان و مدیران منابع انسانی به تناسب شرایط مختلف۱۰. روشی برای بررسی حقوق هر شغلی در هر زمان۱۱. آینده این حوزه کاری در ایران
دوره دوره آموزش ویدیویی فوت و فن ورود و رشد در بازارکار منابع انسان - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 28,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش ویدیویی فوت و فن ورود و رشد در بازارکار منابع انسان - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید حسین سعیدی

با تشکر

محیا ازاد

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی