اطلاعات دوره
آموزش آنلاین گام اول در طراحی فرآیندهای منابع انسانی - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش آنلاین گام اول در طراحی فرآیندهای منابع انسانی - متوسط

22,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 22,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این وبینار آموزشی شما با مدیریت فرایند کسب و کار و مراحل استقرار، زبان مدلسازی فرایند BPMN و فرایند حوزه منابع انسانی مبتنی بر اساس مدل مرجع APQC آشنا میشوید در دوره آموزش آنلاین گام اول در طراحی فرآیندهای منابع انسانی شما با موارد زیر آشنا می شوید: • آشنایی با مدیریت فرایندهای کسب و کار و مراحل استقرار آن• آشنایی با زبان مدلسازی فرایند BPMN• آشنایی با فرایندهای حوزه منابع انسانی مبتنی بر اساس مدل مرجع APQC• طراحی یک نمونه فرایند در حوزه منابع انسانی• …..
دوره آموزش آنلاین گام اول در طراحی فرآیندهای منابع انسانی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 22,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنلاین گام اول در طراحی فرآیندهای منابع انسانی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شیما محب

با تشکر

مهدی فخرایی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی