اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش 21 راهکار برای بهبود فرآیند جذب و استخدام - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش 21 راهکار برای بهبود فرآیند جذب و استخدام - متوسط

22,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 22,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با شرکت در آموزش 21 راهکار برای بهبود فرآیند جذب و استخدام سرعت رشد شما در مسیر شغلی حداقل ۳ برابر می شود و در موقعیت شغلیتان مانند ستاره‌ای خواهید درخشید در آموزش ویدیویی 21 راهکار برای بهبود فرآیند جذب و استخدام موارد زیر را فرا خواهید گرفت: چرا فرآیند استخدام مهم است؟، نحوه سیستم سازی منابع انسانی چگونه است؟، چگونه برنامه‌ریزی منابع انسانی را آغاز کنید، طراحی فرم‌های مورد نیاز، با شیوه‌های سنتی و مدرن کارمندیابی آشنا شوید، تبدیل سایت شرکت به آهنربای استخدام نخبگان (راهکارهایی که در هیچ منبع آموزشی وجود ندارد و حاصل بررسی و تحلیل سایت‌ شرکت‌های بزرگ دنیا است)، تکنیک‌های حرفه‌ای استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بازارچه‌های شغلی (نمایشگاه کار) چیست و چه منافعی برای سازمان ما می‌تواند داشته باشد؟، چگونه افراد مناسب از طریق معرف استخدام کنیم؟، چگونه یک آگهی استخدام اثربخش بنویسیم؟، اثر اعتبار و خوشنامی کارفرما (برندکارفرما) در استخدام،اصول گزینش و انتخاب بهترین فرد/ افراد از بین داوطلبان، با این حجم رزومه که برای ما ارسال می‌شود چه کنیم؟،روش‌های نوین انتخاب و گزینش را برای شما بررسی می کنم، سوالات مصاحبه را چگونه تدوین کنیم؟، چرا نباید به هیچ وجه از آزمون MBTI برای انتخاب افراد برای استخدام استفاده نکنید، نکاتی برای جلوگیری از استخدام بد و چندین و چند عنوان دیگر را قصد داریم در این وبینار به صورت کامل بررسی کنیم.
دوره فیلم آموزش 21 راهکار برای بهبود فرآیند جذب و استخدام - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 22,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش 21 راهکار برای بهبود فرآیند جذب و استخدام - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمود شم آبادی

نکات فراوان کاربردی و تجربه محور مدرس دوره، با بیان شیوا. توصیه می‌کنم ببینید

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی