اطلاعات دوره
آموزش مدیریت پروژه با محدودیت بودجه در ms project 2016 - دوبله لیندا - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت پروژه با محدودیت بودجه در ms project 2016 - دوبله لیندا - متوسط

29,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 29,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بسیاری از پروژه ها محدودیت هایی در بودجه دارند با دوره ویدیویی آموزش مدیریت پروژه به بهترین شکل پروژه ها را در ms project 2016 مدیریت کنید. شرکت مایکروسافت در نرم‌افزار پراجکت سرور (msp) خود ماژول تجزیه و تحلیل سبد پروژه‌ها را در نظر گرفته تا با کمک تکنیک‌های آن بتوان بر اساس محدودیت‌های موجود تحلیل‌های متفاوت انجام داد و با بررسی نتایج آن به تصمیم‌گیری بهتری در راستای تحقق اهداف استراتژیک سازمان دست یافت. "جان ریوپل" در اولین بخش نشون میده که چطور هزینه ی پروژه ها رو تنظیم کنیم : همه چیز از تنظیم گزینه هایی برای هزینه ی پروژه ها تا تعیین هزینه ی بودجه و منابع کاری. بعد از اون یاد میگیرید که چطور مقادیر ارزشی رو وارد کنید و هزینه ی پروژه رو نقد و مدیریت کنین. در بخش آخر، "جان" نحوه ی پیدا کردن اساسی ترین مشکلات در هزینه رو به شما نشون خواهد داد. 
دوره آموزش مدیریت پروژه با محدودیت بودجه در ms project 2016 - دوبله لیندا - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت پروژه با محدودیت بودجه در ms project 2016 - دوبله لیندا - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ali shi

خوب بود

محمود شم آبادی

دوره خوبی بود. جامع و کاربردی با بیان شیوا. کمی طولانی‌تر میشد، بهتر بود

فرهاد توانا

اصل مدیریت پروژه به خوبی توضیح داده شد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی