اطلاعات دوره
دوره آموزشی 18 راهکار برای یافتن فرصت‌های شغلی زودتر از سایر رقبا
مسیر آموزشی

دوره آموزشی 18 راهکار برای یافتن فرصت‌های شغلی زودتر از سایر رقبا

19,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 19,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره شما یاد می گیرید که چگونه از تمام فرصت های شغلی بازار کار خود مطلع شویم و مسیر شغلی خود را پیدا کنید تا زودتر از سایر رقبا فرصت های شغلی پیدا کنید بعد از دیدن فایل‌های این محصول آموزشی قادر خواهید بود تمامی فرصت‌های شغلی حوزه کاری خودتان را زودتر از تمامی رقبای خودتان شناسایی کنید. در این آموزش روش‌های آنلاین و آفلاین یافتن فرصت‌های شغلی را شرح داده‌ام تا بهترین نتیجه را کسب و کنید.
دوره دوره آموزشی 18 راهکار برای یافتن فرصت‌های شغلی زودتر از سایر رقبا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی 18 راهکار برای یافتن فرصت‌های شغلی زودتر از سایر رقبا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Argo

عالیه

رضا تهماسبی

خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی