اطلاعات دوره
آموزش اصول فروش - دوبله فارسی از لیندا
مسیر آموزشی

آموزش اصول فروش - دوبله فارسی از لیندا

32,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 32,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش فروش، بلومفیلد اصول مهم در فروش را آموزش می دهد تا با مشتریها ارتباط برقرار کنید و نیازهایشان را درک کنید و محصول یا خدماتان را بفروشید چه چیزی یک نفر را در فروش کارآمد می کند؟ علاقه قلبی فروشنده برای کمک به دیگران تا مسائله آنها حل شود. در این دوره، جِف بلومفیلد، رهبر ارشد پیشین Genentech و بنیان­گذار Braintrust توضیح می دهد که چرا و چطور بهترین فروشنده­ ها یاد می گیرند که از نگاه و عینک مشتریاشون نگاه کنند. بلومفیلد استراتژیهای مهم فروش را به شما آموزش می دهد تا با مشتریهاتون ارتباط برقرار کنید و نیازهای آنها را درک کنید و محصول یا خدمات خود را به عنوان راه حل برای مسئله مشتری معرفی کنید. او همچنین یک راهنمای خودآموز ارائه می دهد تا روند فروش کارآمد برای خود طراحی کنید یا اینکه حفره ها و درزهای چرخه فروش فعلی خود را بشناسید و آن را بهبود دهید.
دوره آموزش اصول فروش - دوبله فارسی از لیندا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 32,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول فروش - دوبله فارسی از لیندا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید دخانچی

بدون متن

محمد امین نجفی

با تشکر

سجاد شاهرخ تبار

عالی

Roohollah Rabie

آموزشی مفید در زمان کوتاه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی