اطلاعات دوره
آموزش مدیریت بودجه در پروژه - دوبله فارسی از لیندا
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت بودجه در پروژه - دوبله فارسی از لیندا

32,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 32,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش مدیریت بودجه برای همه مدیرانی که می خواهند هزینه های پروژه خود را مدیریت کنند و یک بودجه انعطاف پذیر بنویسند مناسب است. این دوره برای مدیران پروژه حرفه ای و همه افرادی که دوست دارند هزینه های پروژه های خود را مدیریت کنند طراحی شده است.  باب مک گانون با آموزش مدیریت بوجه به شما نشان می دهد که چطور به کمک ساختار شکست کار، یک بودجه انعطاف پذیر بنویسید، با استاندارد های هزینه ها کار کنید و بین سرمایه ها و هزینه های عملیاتی تعادل برقرار کنید. بعلاوه به شما پیشنهاد های جالبی می کند تا زمانی که با مشکل بودجه برخورد کردید یا محدوده پروژه تغییر کرد، چه اقداماتی را انجام دهید تا پروژه به مشکل بر نخورد.
دوره آموزش مدیریت بودجه در پروژه - دوبله فارسی از لیندا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 32,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت بودجه در پروژه - دوبله فارسی از لیندا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید ملاآقابابا

با تشکر

Reza Bakhshipour

عالی

میلاد فتاحی

آموزش های لیندا خیلی خوب اند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی