اطلاعات دوره
تکنیک جنازه در فروش چیست؟
مسیر آموزشی

تکنیک جنازه در فروش چیست؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو کوتاه قصد داریم به تکنیک جنازه در فروش بپردازیم. تکنیک جنازه کردن مخاطب یکی از تکنیک های حرفه ای مذاکره و فروش حضوری است. یکی از موضوعات پرطرفدار و کثیف در مذاکره و فروش، ترفند خسته کردن مخاطب یا جنازه کردن مخاطب در فرآیند فروش یا مذاکره است. این ترفند مذاکره معمولا مورد استفاده قرار می گیرد. گفته می شود فردی که خسته است و انرژی کافی ندارد، امکان دریافت امتیاز از او بیشتر می شود، چرا که بصورت ناخودآگاه بدنبال تمام شدن جلسه مذاکره است. در این ویدیو کوتاه به اینکه تکنیک جنازه چیست و چطور باید اجرا شود خواهیم پرداخت. "تکنیک جنازه در فروش چیست؟" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره تکنیک جنازه در فروش چیست؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط یاسین مشعل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تکنیک جنازه در فروش چیست؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی