اطلاعات دوره
مینی دوره آموزش مهندسی اجتماعی
مسیر آموزشی

مینی دوره آموزش مهندسی اجتماعی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در مینی دوره آموزش مهندسی اجتماعی یا همان هنر فریب، تکنیکهای تخلیه اطلاعاتی را به شما آموزش می دهیم، مهندسی اجتماعی تنها ضعف امنیتی است که هیچگاه برطرف نمی‌شود. ابتدا قبل از هر توضیحی ببینیم ویکی پدیا چه نظری در مورد مهندسی اجتماعی یا هنر فریب داره: مهندسی اجتماعی سوء استفاده زیرکانه از تمایل طبیعی انسان به اعتماد کردن است، که به کمک مجموعه‌ای از تکنیک‌ها، فرد را به فاش کردن اطلاعات یا انجام کارهایی خاص متقاعد می‌کند. مهاجم به جای استفاده از روش‌های معمول و مستقیم نفوذ جمع‌آوری اطلاعات و عبور از دیواره آتش برای دسترسی به سیستم‌های سازمان و پایگاه داده‌های آن، از مسیر انسان‌هایی که به این اطلاعات دسترسی دارند و با استفاده از تکنیک‌های فریفتن آنها، به جمع‌آوری اطلاعات در راستای دستیابی به خواسته‌های خود اقدام می‌کند. متاسفانه آمار نشان می دهد که این حملات هر روز در حال گسترش است و افراد زیادی قربانی این حملات به ظاهر ساده اما پیچیده می شوند.
دوره مینی دوره آموزش مهندسی اجتماعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط بهروز منصوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مینی دوره آموزش مهندسی اجتماعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شهره زكايي

عالي بود. خداقوت

مجید لطفی

خوبه

sara morovati

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی