اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تست امنیت و نفوذ به سیستم با ابزار shellter - متوسط
مسیر آموزشی

تست امنیت و نفوذ به سیستم با ابزار shellter - متوسط

12,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 12,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تو این آموزش به شما دوستان کار با ابزارshellter میدم که یه ابزار تست نفوذ به سیستم قربانی است.-با دانلود آموزش تو این آموزش بهتن یاد میدم چجوری با کمک دو سیستم عامل یکی سیستم عامل ویندوز و دیگری سیستم عامل لینوکس بیایم برنامه ای مخرب بسازیم برای تست امنیت سیستم های شخصی که حتی آنتی ویروس و فایروال سیستم قربانی متوجه خراب کاریه ما نشه ! داستان کار به این صورت هست که برنامه مخرب رو در ویندوز 7 میسازیم و اون رو از متااسپلویت لینوکس کنترلش میکنیم !!
دوره تست امنیت و نفوذ به سیستم با ابزار shellter - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 12,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تست امنیت و نفوذ به سیستم با ابزار shellter - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا ثابتی

با تشکر

علی حسینی قمی

عالی

آمریا مرضیه

خیلی جالبه

مهدی امیری

خوب

امیر ذوالفقاری

مفید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی