اطلاعات دوره
آموزش افزایش امنیت وب سایت با بررسی 10 نقص امنیتی از نظر OWASP - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش افزایش امنیت وب سایت با بررسی 10 نقص امنیتی از نظر OWASP - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی به بررسی 10 اشتباه بزرگ امنیتی از نظر OWASP که توسعه دهندگان مرتکب می شوند می پردازیم تا وب اپلیکیشنی امن داشته باشید. در این مجموعه آموزشی به بررسی 10 تا از معروف‌ترین آسیب‌پذیری‌هایی که ممکنه توی هر برنامه تحت وب رخ بده می‌پردازیم. این مجموعه آموزشی تحت عنوان OWASP TOP 10 Security Flaws یا 10 نقص امنیتی OWASP هم شناخته می‌شه. OWASP چیست ؟
دوره آموزش افزایش امنیت وب سایت با بررسی 10 نقص امنیتی از نظر OWASP - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احسان نورالدینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش امنیت وب سایت با بررسی 10 نقص امنیتی از نظر OWASP - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان الهیاری

سلام.ممنون ازتهیه و به اشتراک گذاری رایگان این مجموعه.

Reza Reza

جالب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی