اطلاعات دوره
مدیریت اتصال نرم فزارها به اینترنت با BWMETER
مسیر آموزشی

مدیریت اتصال نرم فزارها به اینترنت با BWMETER

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تو این ویدیو به شما آموزش کار با برنامه BWMETER برای محدود کردن دسترسی برنامه ها به اینترنت رو بهتون یاد میدم.-با دانلود رایگان آموزش تو این آموزش به شما طریقه کار با برنامه BWMETER  رو بهتون یاد میدم . با استفاده از این برنامه میتونیم تعیین کنیم که چه برنامه هایی به اینترنت متصل بشن و از اینترنت استفاده کنن و چه برنامه هاییم از وصل شدن به اینترنت منع شوند :) 
دوره مدیریت اتصال نرم فزارها به اینترنت با BWMETER دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مدیریت اتصال نرم فزارها به اینترنت با BWMETER را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی