اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار پریمیر (Adobe Premiere ) رایگان توسط سعید طوفانی - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار پریمیر (Adobe Premiere ) رایگان توسط سعید طوفانی - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش پریمیر در 10 ساعت به آموزش کامل نرم افزار Adobe Premiere می پردازیم، این آموزش رایگان توسط استاد طوفانی تهیه شده است. دوره آموزش پریمیر توسط استاد طوفانی رایگان عرضه شده است، این آموزش از ورود به نرم افزار premiere شروع می شود و شما را تا سطح حرفه ای همراهی می کند و در نهایت با چند مثال کاربردی آموزش پریمیر را به صورت کاربردی برای نو آموز نهادینه می شود.  محبوبیت نرم افزار پریمیر به دلیل امکانات فراوان و محیط کاربر پسند آن می باشد. همان طور که adobe photoshop یکتاز ویرایش عکس است، adobe premiere هم یکتاز ویرایش و تدوین فیلم است. این آموزش کامل پریمیر برای کسانی است که با این برنامه آشنایی ندارند، مناسب است از طرفی نحوه فصل بندی و درس بندی به صورتی است که افراد آشنا به پریمیر می توانند از این آموزش پریمیر به خوبی بهره مند شوند.افتکر افکت برای به وجود آوردن موشن گرافیک بسیار کارا است و یکی از ویژگی ها مهم این نرم افزار امکان ارتباط با نرم افزار افتر افکت است.
دوره آموزش نرم افزار پریمیر (Adobe Premiere ) رایگان توسط سعید طوفانی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار پریمیر (Adobe Premiere ) رایگان توسط سعید طوفانی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

hojat

رایگان و عالی

Hojat

سپاسگزارم از مهندس و دمشم گرم که تو این شرایط برای ما آموزش رایگان گذاشتن و اجازه دادن به کاری علاقه مند هستیم مهارت لازم پیدا کنیم...سپاسگزارم از لطف بیکران شما..خداوند به شما خیر و سلامتی دهد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی