اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش کامل ورد - دوبله فارسی از لیندا - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش کامل ورد - دوبله فارسی از لیندا - متوسط

111,650 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 111,650 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی 5 ساعته نرم افزار ورد به طور کامل آموزش داده می شود تا اصولی از این برنامه در کار خود استفاده کنیم- دوبله فارسی از لیندا-با دانلود آموزش در این دوره آموزشی دیوید ریورز اصول و مبانی ایجاد ،ویرایش و غالب بندی اسناد ورد را به شما آموزش می دهد.  با این دوره آموزشی ورد به طور کامل می آموزید که چه طور قالب ها و قسمت های مختلف یک سند ورد (word)  را در یک روز با هدفی سریع کنترل کنید و بتوانید با دیگر نویسندگان و ویراستاران همکاری داشته باشید و لیست های مختلف در ورد بسازید و با جدول ها کار کنید.
دوره فیلم آموزش کامل ورد - دوبله فارسی از لیندا - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 111,650 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش کامل ورد - دوبله فارسی از لیندا - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

جمشید فرجی

با تشکر

ماهرو شایق

عالی

هادی رنجبر

بسیار عالی

امیر ولی پور

شاید تو نگاه اول اهمیت مجموعه آفیس و به خصوص ورد مشخص نشه ولی این نرم‌افزار اهمیت بالایی داره و چه منبعی بهتر از لیندا؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی