اطلاعات دوره
آموزش طراحی فرش با فتوشاپ Photoshop
مسیر آموزشی

آموزش طراحی فرش با فتوشاپ Photoshop

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حبیب بحرینی4.6
  • زمان:3 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به وجود 1800 کارخانه فرش ماشینی در ایران، این فرادرس قصد دارد تا با آموزش در زمینه طراحی فرش با فتوشاپ (Photoshop)، بستری فراهم کند تا هنرجو بتواند آموزشی را فرا بگیرد که در آینده به عنوان شغل از آن استفاده کند. تمامی شرکت‌های تولیدی فرش نیاز به طراح فرش دارند که هنرجو می‌تواند در ارائه ایده جدید طراحی، به صورت حضوری و دورکاری در این شرکت ها مشغول به کار شود. در این آموزش به ارائه ایده جدید طراحی و مواردی مانند: ریسایز (Resize)، ادیت (Edit) و... می‌پردازیم.
دوره آموزش طراحی فرش با فتوشاپ Photoshop دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حبیب بحرینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی فرش با فتوشاپ Photoshop را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مبینا

من دنبال آموزشی بودم که کاربردی باشه و این واقعا کاربردی و اصولی ارائه شده بود.

احمد

سلام آقای حبیبی ممنون از تدریس خوبتون، لطفا در این مورد آموزش های تکمیلی تر ارائه کنید و موضوعات بیشتری ارائه کنید چون مباحث خیلی گسترده هستن و نیاز به مطالب بیشتری هست. و اینکه مبحث خیلی جذاب هست و اگر آموزش ها خوبی در این مورد ارائه بشه حتی برای ورود به بازار کار میتونه کمک کننده باشه. ممنون از تیم فرادرس

Abdollah

سلام من دوره طراحی فرش با فوتو شاپ رو خریدم و کاملا از خرید خودم راضی هستم و به کلیه کسانی که تمایل به خرید دارند این بسته اموزشی رو تو صیه میکنم و در پایان از عوامل سایت خوب فرا درس تشکر میکنم یا علی مدد

فاطمه

سلام وقت بخیر خیلی ممنونم اموزش عالی بود ولی خواهش میکنم برای موارد تکمیلی وحرفه ای تر هم اموزش جدایی در نظربگیرید بسیار مشتاق هستم که از هنر شما استاد بزرگوار بیشتر استفاده کنم.

علیرضا وفاخواه

سلام و تشکر آموزش عالی است،بسته به هزینه‌ای که میشود،آموزش فرایی انجام داده میشود فقط استاد گرامی دو اکشن را در اختیار ما قرار دهید یکی اکشن یک چهارم کردن طرح و دیگری اکشن حاشیه‌ساز فرش گرد در دایرکتوری همراه آموزش نبود تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی