اطلاعات دوره
دوره جامع  آموزش نقاشی دیجیتال با Bobby Chiu
مسیر آموزشی

دوره جامع آموزش نقاشی دیجیتال با Bobby Chiu

264,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 264,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره نقاشی دیجیتال قصد داریم به صورت کاملا پروژه محور به آموزش نقاشی دیجیتال در بیش از 14 ساعت با تدریس Bobby Chiu بپردازیم. آموزش نقاشی دیجیتال، Bobby Chiu یک مدرس معروف و کارکشته در دنیای هنر دیجیتال است که در طی ۹ فصل فلسفه و تکنیک های خود برای تولید نقاشی دیجیتال و هنر مفهومی را با استفاده از مهارت های هنری سنتی در محیط مجازی Adobe Photoshop آموزش خواهد داد. با تمرینات عملی بابی، آماده شوید که مهارت های نقاشی دیجیتالی را از صفر بیاموزید. آشنایی قبلی با فتوشاپ مفید خواهد بود اما ضروری نیست. در دوره طراحی دیجیتال تکنیک های نقاشی دیجیتال را می آموزید و همچنین با روش ساخت براش آشنا می شوید و می توانید طبق سلیقه ی خود براش بسازید، همینطور بسیاری مطلب دیگر را خواهید آموخت.
دوره دوره جامع آموزش نقاشی دیجیتال با Bobby Chiu دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 264,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع آموزش نقاشی دیجیتال با Bobby Chiu را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mika

واقعا دوستش دارم خیلی دقیقع

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی