اطلاعات دوره
آموزش جامع اتوکد (دو بعدی و سه بعدی)
مسیر آموزشی

آموزش جامع اتوکد (دو بعدی و سه بعدی)

448,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 448,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش جامع اتوکد قصد داریم در بیش از 22 ساعت ویدیو آموزشی به پوشش کامل ابزارها و تکنیک های اتوکد و مدلسازی معماری دو بعدی و سه بعدی بپردازیم. اتوکد نرم افزار طراحی به کمک رایانه است که برای ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی به کار می رود و کاربرد ترسیمی دارد. امروزه از اتوکد به عنوان ابزاری در معماری، طراحی مهندسی، چاپ سه بعدی، حتی طراحی گرافیک و صنعت مد استفاده می شود. جهت اجرای تمام پروژه های معماری و عمران ابتدا برنامه ریزی درست و اصولی و برآورد هزینه ها و تمام اتفاقات احتمالی در اتوکد قبل از شروع پروژه طراحی می شود. همچنین یکی دیگر از کاربردهای اتوکد استفاده از آن در پرینترهای سه بعدی است.  در دوره آموزش اتوکد قصد داریم در یک محیط تعاملی به آموزش محیط و ابزارهای این نرم افزار بپردازیم. در این دوره آموزش را از مبانی طراحی و نقشه کشی در اتوکد و پوشش کامل تمام ابزارها و تکنیک های داخل نرم افزار، و در نهایت پرداختن به مدلسازی معماری ۳ بعدی شروع می کنیم. لازم به ذکر است که در این آموزش تقریبا همه موارد مورد نیاز شما پوشش داده شده و سعی شده است تمام مباحث متناسب با بازار کار بیان شود. در دوره آموزش جامع اتوکد به آموزش مقدماتی تا پیشرفته نرم افزار اتوکد نسخه ۲۰۲۰ می پردازیم.
دوره آموزش جامع اتوکد (دو بعدی و سه بعدی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 448,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع اتوکد (دو بعدی و سه بعدی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amin

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی