اطلاعات دوره
آموزش جامع تدوین فیلم با پریمیر پرو - premiere pro
مسیر آموزشی

آموزش جامع تدوین فیلم با پریمیر پرو - premiere pro

66,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 66,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش جامع پریمیر در قالب یک پروژه واقعی با premiere pro به تدوین فیلم مستند می پردازیم و در حین انجام پروژه تکنیک‌های این نرم افزار فوق حرفه‌ای را می آموزید در این دوره آموزشی می‌خواهیم نرم‌افزار ادیت و تدوین ویدیوی ادوبی پریمیر پرو سی‌سی (premiere pro cc) را با هم یاد بگیریم. برای این کار هم روی یک ،یلم مستند در مورد یک کارگاه ماءالشعیرگیری، و قهوه‌سازی کار می‌کنیم. در طی ساخت و تدوین این مستند با نرم‌افزار پریمیر پرو، اول یاد می‌گیریم که چطور باید فایل‌هایمان را وارد محیط نرم‌افزار پریمیر کنیم و روی آن‌ها ادیت‌های ساده را انجام بدهیم و آن‌ها را طبق نظرمان کنار همدیگر بچینیم، سپس به سراغ اصلاح نور و رنگ و... میرویم و در مرحله بعد هم روی صدا و موسیقی پروژه‌مان کار می‌کنیم و نهایتا خروجی می‌گیریم.
دوره آموزش جامع تدوین فیلم با پریمیر پرو - premiere pro دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رادمدیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 66,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع تدوین فیلم با پریمیر پرو - premiere pro را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعیده محمدی

آموزش خوبی بود خیلی بخش هاش کپی بود متاسفانه فاصله زیادی با ادیت روزی که الان توی ویدیو های یوتیوب انجام میشه داره

علی

بسیار دوره خوبی بود

محمدرضا حسنی

خوب

فرشاد حضرتی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی