اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع کورل دراو (CorelDRAW) - پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش جامع کورل دراو (CorelDRAW) - پروژه محور

1,950,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 1,950,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کورل دراو نرم‌افزاری حرفه‌ای برای طراحی گرافیکی است نرم‌افزار CorelDRAW در مشاغل چاپ و لیزر برای طراحی حرفه‌ای کاربردی است و از این نرم افزار استفاده می شود. توضیحات دوره آموزش جامع کورل دراو نرم افزار کورل، یک ویرایشگر گرافیکی است که در آن از ابزارهای مختلفی برای ایجاد تصاویر اصلی و یا ویرایش آن ها وجود دارد. نرم افزار کورل دراو به خاطر داشتن توانائی های گسترده و متنوع تا به حال مورد استفاده افراد زیادی برای حرفه های گوناگون قرار گرفته است. اولین موردی که درباره کورل دراو باید بدانید این مسئله است که اصول کار کورل بر مبنای بردار – vector می باشد. اشیاء در کورل بر مبنای خط و نقطه گره node طراحی می شوند که در نتیجه اندازه و ابعاد در این مدل مهم نیست! یعنی در طرحهای برداری Resolution معنا ندارد! و هر چقدر مایل باشید می توانید اندازه طرح را بدون افت کیفیت زیاد کنید. برنامه Corel DRAW از نظر طراحی به خاطر دقت بالا بسیار مناسب است و طراحی شکل ها و نقشه های پیچیده در کورل به خاطر داشتن ابزار کاربردی و متنوع به سادگی انجام می شود. از کورل دراو در بازار کار زیاد استفاده می شود.
دوره آموزش جامع کورل دراو (CorelDRAW) - پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سکینه شکفته احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,950,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع کورل دراو (CorelDRAW) - پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهران احمدوند

خیلی خوب

فهیمه صادقیان

عالی

کامله کشاورز

ممنون خوب بود قسمت توزیع پذیری رو خیلی سریع ازش گذشتن کامل توضیح ندادن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی