اطلاعات دوره
پکیج جامع آموزش سینمافوردی (Cinema 4D Journey)
مسیر آموزشی

پکیج جامع آموزش سینمافوردی (Cinema 4D Journey)

153,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 153,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره سینمافوردی جورنی یکی از بهترین دوره های آموزش سینمافوردی هست که توسط وب سایت موشن دیزاین اسکول منتشر شده و موشن گورو آن را تخصصی دوبله کرده است در این دوره آموزشی ابتدا اصول کار کردن با سینمافوردی و منو های آن آموزش داده می شود سپس به صورت بسیار جذاب و پروژه محور مباحث زیر در سینما فوردی به طور کامل آموزش داده می شود.  مدلینگ، یو وی مپینگ، ابزار موگراف، داینامیک، اکسپرسو، انیمیت، متریال، لایتینگ، رندر و افکت های جذاب رندر در سینمافوردی
دوره پکیج جامع آموزش سینمافوردی (Cinema 4D Journey) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 153,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج جامع آموزش سینمافوردی (Cinema 4D Journey) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Hossein Mohammadpour

بدون متن

Sina

این دوره از دست ندید

جواد هاشمی پور.

دوبله که عالی است

مریم صالحی

تشکر

ماهان اسماعیلی

نخرید مفید نیست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی