اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور ساخت موشن گرافیک با افتر افکت - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور ساخت موشن گرافیک با افتر افکت - متوسط

134,750 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.7/5
وضعیت قیمت: 134,750 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش ساخت موشن گرافیک با افتر افکت قصد داریم در حدود 7 ساعت بصورت پروژه محور به آموزش ساخت موشن گرافیک و متحرک سازی اجزای بدن در افتر افکت بپردازیم. موشن گرافیک به تعبیر ساده می شود گرافیکی که دارای حرکت است و از آن برای انتقال پیام استفاده می شود. برای ساخت موشن گرافیک یکی از بهترین نرم افزار ها افتر افکت می باشد. همچنین پلاگین ها و ابزارهای جانبی دیگر، نیز بسیار است که می تواند در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد. در این دوره قصد داریم بصورت پروژه محور نحوه ساخت موشن گرافیک در افتر افکت را آموزش دهیم. در این آموزش یاد می گیریم که چطور پروژه های خود را شروع و متحرک سازی ها را انجام دهیم.  آنچه در آموزش پروژه محور ساخت موشن گرافیک با افتر افکت بیان می شود:
دوره آموزش پروژه محور ساخت موشن گرافیک با افتر افکت - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 134,750 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور ساخت موشن گرافیک با افتر افکت - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی