اطلاعات دوره
آموزش مباحث ضروری ترکینگ با نرم افزار PFTrack - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مباحث ضروری ترکینگ با نرم افزار PFTrack - مقدماتی

159,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 159,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ترکینگ با نرم افزار PFTrack آشنا می شوید و به مهمترین ویژگی های نرم افزار PFTrack برای حل مسایل دوربین سه بعدی و ابجکت ترکینگ خواهیم پرداخت. آموزش نرم افزار PFTrack: ترکینگ سه بعدی، اصول جلوه های ویژه پیشرفته است. در این دوره نحوه شروع کار با برنامه محبوب لایوت و matchmoving که توسط متخصصان سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرید، آشنا خواهید شد.  در دوره PFTrack Essential Training به آموزش مسایل ضروری PFTrack  و همچینین به بررسی مهمترین ویژگی های نرم افزار PFTrack برای حل مسائل مربوط به دوربین سه بعدی و ابجکت ترکینگ خواهیم پرداخت. این دوره آموزشی محصول شرکت لیندا و تدریس آقای Brian Morse است که با آرت گورو با دوبله تخصصی این دوره را برای شما عزیزان آماده کرده است.
دوره آموزش مباحث ضروری ترکینگ با نرم افزار PFTrack - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 159,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مباحث ضروری ترکینگ با نرم افزار PFTrack - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد حسین نصری

با تشکر

reza jamshidi

mofid va osooli bod

بهروز حسینی

خوب بود .ببخشید با چه ورژنی کار میکنید ورژن جدید از کجا دانلود کنم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی