اطلاعات دوره
دوره علم ساخت کاراکتر انیمیشن با ایلوستریتور و افترافکت - دوبله فارسی
مسیر آموزشی

دوره علم ساخت کاراکتر انیمیشن با ایلوستریتور و افترافکت - دوبله فارسی

122,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 122,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره علم کاراکتر انیمیشن Science of Character Animation در مورد سیکل قدم زدن و دویدن کشیدگی و لهیدگی انیمیت پوز تو پوز و... به صورت بسیار حرفه‌ای بررسی میشود دوره آموزشی علم کاراکتر انیمیشن تولید شده توسط یکی از بهترین انیماتور های جهان و مشهور در شبکه های اجتماعی ساخته شده است، این دوره یکی از آموزش های پر فروش و تخصصی در حوزه موشن گرافیک است که به فارسی دوبله تخصصی شده است. در این دوره در مورد سیکل قدم زدن و دویدن ، کشیدگی و لهیدگی ، انیمیت پوز تو پوز و ... به صورت بسیار حرفه ای و کاربردی صحبت می شود. برخی از عناوین اصلی،  دوره علم ساخت کاراکتر انیمیشن با ایلوستریتور و افترافکت:
دوره دوره علم ساخت کاراکتر انیمیشن با ایلوستریتور و افترافکت - دوبله فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 122,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره علم ساخت کاراکتر انیمیشن با ایلوستریتور و افترافکت - دوبله فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ahmad

خییلی لذت بردم

محمدمهدی تقی نژاد

عالی

JVD

آموزش خوبی بود

قربان فریاد

خوب

امیر لطفی

خیلی خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی